03.12.2025 21:37
0
Panika na Instagramu zbog nove promjene
Instagram uvodi veliku promjenu koja bi mogla potpuno da promijeni način na koji korisnici koriste heštegove.

Prema najnovijim informacijama, maksimalan broj dozvoljenih heštegova sada je smanjen na samo tri po objavi, što je izazvalo šok među korisnicima, naročito među influenserima i kreatorima sadržaja.

 

Iako su mnogi već dobili obavještenje o novom ograničenju, Meta ove promjene još uvijek nije zvanično najavila, što dodatno podstiče spekulacije.

 

Haos oko heštegova - kraj prakse dodavanja desetina oznaka

 

U posljednjih nekoliko godina heštegovi su se pretvorili u svojevrsni marketing alat. Korisnici su u objave ubacivali i po 20-30 heštegova kako bi povećali vidljivost. Međutim, Instagram očigledno želi da stane na put ovoj praksi i uvede jasnija, preglednija i kvalitetnija pravila korištenja oznaka.

 

Da li je u toku testiranje ili tiha implementacija?

 

Korisnici iz različitih regiona već prijavljuju ograničenje, pa se pretpostavlja da Meta testira novi sistem na manjoj grupi korisnika ili da se radi o postepenoj implementaciji koja bi mogla potrajati nekoliko nedjelja.

 

Kako će ovo uticati na influensere i kreatore sadržaja?

 

Nova pravila mogla bi znatno da utiču na strategije kreatora sadržaja. Ograničenje na samo tri heštega:

 

poboljšaće preglednost i kvalitet objava,

smanjiće spamovanje i "zatrpavanje" oznakama,

primoraće influensere da pažljivije biraju ključne heštegove,

promjeniće način optimizacije za veći organski domet.

 

Jedno je sigurno - Meta ovim potezom mijenja pravila igre na Instagramu, a korisnici će morati da se prilagode novom trendu, prenosi "Alo".

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2025, Source d.o.o.