Apple je nedavno predstavio četvrtog člana iPhone 16 serije – iPhone 16e. Ovaj telefon je već neko vrijeme u prodaji, a sada saznajemo prve informacije o rezultatima prodaje. Čini se da je iPhone 16e veoma dobro prihvaćen.
Iako u svom nazivu nema oznaku SE, iPhone 16e stigao je kao svojevrsni nasljednik iPhonea SE iz 2022. godine. No, u odnosu na njega stigao je sa znatno višom cijenom, ali čini se da to nije uticalo na kupce.
Kako prenosi Bloomberg, iPhone 16e je zabilježio 60% veću prodaju u odnosu na svog prethodnika u početnom periodu. Nažalost, nije konkretizirano o kojem tačno periodu je riječ, odnosno o koliko dana prodaje.
iPhone 16e podržava Apple Intelligence do određene mjere, dobija novi, moderniji dizajn i ekran, ali je i dalje ograničen na jednu kameru i košta 170 dolara više od iPhonea SE iz 2022. godine, što je mnogo, čak i ako se uzme u obzir inflacija. Međutim, korisnicima to očigledno ne smeta, a za to može postojati nekoliko razloga. Na primjer, nakon ukidanja iPhonea SE, iPhone 16e ostaje najjeftiniji ulaz u Appleov ekosistem, pa korisnici bukvalno nemaju druge opcije osim da pređu na Android uređaj.
Drugo, iPhone 16e bi mogao biti privlačna opcija za poslovne korisnike, zbog čega se bilježi porast narudžbi ovog modela. Na kraju, ljudi koji prelaze sa starijih iPhonea, poput iPhonea SE iz 2022. godine, vjerovatno ne vide povećanje cijene kao veliki problem. Oni ne mijenjaju telefon tako često da bi im to bilo važno, piše GSMArena.
U svakom slučaju, zaključak je da se iPhone 16e dobro prodaje.