Ukoliko bismo samo ova dva dana uzeli kao parametar za poređenje, to znači da je bojkot doveo do pada ukupnog prometa oko 120 miliona KM, a prometa u trgovinama oko 48 miliona KM.
Dok neformalne Facebook grupe u zemljama regije najavljuju i sprovode nove bojkote trgovina, već sada se mogu podvući linije pod rezultate dosadašnjih bojkota.
Nakon tri sprovedene akcije evidentan je pad prometa ukoliko ga uporedimo sa danima u kojima nije bilo bojkota. Brojke pokazuju da je naprimjer 30. januara ove godine, prema podacima Poreske uprave FBiH dan prije prvog dana bojkota na području Federacije BiH evidentiran ukupan promet u iznosu 199.6 miliona KM, dok je promet trgovina iznosio 101.5 miliona KM.
Posljednji, treći dan (15. februar) trećeg bojkota u entitetu FBiH ukupan promet iznosio je 75 miliona KM, a promet u trgovinama 53 miliona KM.
Ukoliko bismo samo ova dva dana uzeli kao parametar za poređenje, to znači da je bojkot doveo do pada ukupnog prometa oko 120 miliona KM, a prometa u trgovinama oko 48 miliona KM.
Podaci Poreske uprave RS pokazali su da je promet u Republici Srpskoj 30. januara, dan prije prvog bojkota trgovačkih lanaca, ugostiteljskih objekata i benzinskih pumpi iznosio 27 miliona KM, dok je sedam dana ranije, u vrijeme kada nije bilo bojkota, ukupan evidentirani promet preko fiskalnih kasa iznosio je 42,7 miliona KM.
Tokom trećeg bojkota koji je organizovan 13., 14. i 15. februara, ukupni promet preko fiskalnih kasa u maloprodaji iznosio je 110 miliona KM.
Tokom istih dana prethodne sedmice, promet u maloprodaji u RS iznosio je 126,9 miliona KM, što znači da su prometi bili manji za oko 17 miliona KM.
Zanimljivo je da je 31. januara, prvog dana bojkota u FBiH prema podacima koje je dostavila Poreska uprava FBiH, na području Federacije BiH evidentiran ukupan promet u iznosu 251.568.163,61 KM, dok je promet trgovina na području Federacije BiH iznosio 101.908.646,82 KM, i zapravo je predstavljao povećanje u odnosu na dane kada nije bilo bojkota, prenosi Forbes.