10.01.2025 16:11
0
U njemačkim trgovinama 1. januara 2025. na snagu stupilo novo pravilo
U njemačkim se supermarketima od 1. januara 2025. godine primjenjuje novo pravilo koje olakšava život potrošačima.

Njemačka je jedan od pionira u svijetu sa svojim depozitnim sistemom. Ali, svaki građanin zna i muke kod vraćanja plastične ambalaže. Iako postoji jedinstveni logotip za boce za jednokratnu upotrebu, boce za višekratnu upotrebu često se odbijaju na automatu.

Mnogi su supermarketi prije prihvatali samo povratne boce iz vlastitog asortimana i odbijali su primati natrag proizvode trećih strana, piše Fenix. Njihovo vraćanje često je postalo test strpljenja i mnoge su boce završile u kanti za smeće.

To bi se trebalo promijeniti od ove godine jer je savezna vlada izmijenila temeljni zakon o pakovanju. Od sada trgovine moraju prihvatati sve boce za višekratnu upotrebu – bez obzira gdje su kupljene.

Kako prenose njemački mediji, 1. januara 2025. na snagu je stupila nova uredba iz Zakona o ambalaži. U skladu s tim, veliki supermarketi i diskonti kao što su Aldi, Rewe, Lidl, Kaufland i Co. sada također moraju prihvatiti boce za višekratnu upotrebu koje oni ne prodaju. To konačno olakšava rješavanje svih povratnih boca na jednom mjestu.

Uredba se odnosi na sve trgovine čija je prodajna površina veća od 200 kvatratnih metara. Za usporedbu: prosječna Aldijeva trgovina velika je oko 1000 do 1500 kvadratnih metara.

Pojednostavljivanjem se želi osigurati da se boce za višekratnu upotrebu češće ponovno koriste. Mogu se čistiti i puniti do 50 puta prije nego što ih je potrebno reciklirati. Time se jača kružna privreda i izbjegava rasipanje.

0
VIJESTI
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2025, Source d.o.o.