Građani KS sada mogu pratiti svoje e-Uputnice: ZZO KS pojasnio proces naručivanja
Zavod zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo po prvi put uvodi sistem praćenja e-Uputnica za osiguranike na svojoj web stranici.
Kako iz ZZO-a KS-a navode, ovaj inovativni sistem pruža brzo i jednostavno praćenje e-Uputnica, donoseći sa sobom niz prednosti, uključujući značajnu uštedu vremena i transparentnost.
- Proces naručivanja je jednostavan - ljekar opšte prakse evidentira broj telefona osiguranika u informacijski sistem ZZO KS. Nakon toga, osiguraniku se šalje link u SMS poruci koji je potrebno otvoriti. Potom osiguranik potvrđuje aktivaciju putem svog Viber računa. Kada je registracija uspješno dovršena, osiguranik prima sve relevantne informacije o zakazanom terminu, uključujući i podsjetnik na termin, s uputom da potvrdi dolazak ili otkaže. Putem automatski generisanog koda koji se dostavlja osiguraniku u Viber poruci, istom je omogućeno da na web stranici provjeri u kojoj zdravstvenoj ustanovi je kreirana e-Uputnica, vrijeme kreiranja status, termin na koji je naručen, redni broj narudžbe, objasnili su novi proces naručivanja.
Naime, direktor ove institucije, Muamer Kosovac, ističe da je riječ o nastavku aktivnosti Zavoda koje do sada nisu nikada provedene u KS, a omogućavaju građanima jednostavniji pristup zdravstvenoj zaštiti i niz benefita za osiguranike.
- Među njima su: značajna ušteda vremena, što bi trebalo smanjiti dugotrajna čekanja na specijalističke preglede u KS; javno dostupne informacije uz poštovanje sigurnosnih protokola za zaštitu ličnih podataka; otežano naručivanje pacijenata "preko reda", što često proizlazi iz koruptivnih radnji, a ne medicinskih potreba; transparentne liste omogućavaju pacijentima praćenje zakazanih pregleda i usporedbu dužine čekanja po ustanovama; izbjegavanje višestrukog naručivanja; direktno naručivanje iz ordinacija olakšava dobijanje optimalnog termina, bez potrebe da pacijenti sami traže raspoložive termine u zdravstvenim ustanovama; osigurava jednak pristup zdravstvenim uslugama za sve osiguranike; koristi od uvođenja transparentnih lista čekanja pomažu i zdravstvenim ustanovama, omogućavajući im bolje upravljanje listama, praćenje kretanja pacijenata te analitičko i statističko praćenje pružanja usluga; unapređenje organizacije, efikasnosti i iskorištenosti resursa zdravstvenih ustanova; uvođenje novih tehnologija olakšava komunikaciju između pacijenata i ustanova; transparentan sistem izvještavanja pruža uvid u cjelokupno stanje naručivanja u KS, saopćeno je iz ZZO-a KS.
Nastavit će, poručuju unapređivati zdravstvene usluge i osigurati pravedan i transparentan pristup svim pacijentima, u saradnji sa Ministarstvom zdravstva KS.
(Aldin B.)