12.2.2016. 20:50
0
Ako nosite crnu odjeću, ona naglašava vaše tri osobine
Iako se smatra mračnom, crna boja, kada je odjeća u pitanju, ima puno moćnije značenje. Ako i vaš ormar skriva najviše crnih komada, budite ponosni na sebe jer vas pripadnici suprotnog spola smatraju zavodljivom.

Crna boja, kada govorimo o odjeći, kod nekih izaziva negativne reakcije, dok je drugi obožavaju. Iako je crna najtamnija boja te kao takva nije upečatljiva, ona u modnom smislu ima itekakvu moć.

Na velikom uzorku muškaraca i žena provedeno je istraživanje u kojem su ispitanici boje odjeće trebali povezati s određenim fizičkim karakteristikama i kvalitetama, donosi zadovoljna.hr. 

U paleti boja crna se itekako izdvojila i to u pozitivnom smislu. Naime, crna boja se u svakom testu našla na prvom mjestu, ali isključivo u pozitivnom smislu te je naglasila tri osobine - privlačnost, inteligenciju i visoko samopouzdanje.

KAKO CRNA BOJA DJELUJE NA SUPROTNI SPOL

- 66 posto žena smatra kako je crna boja na muškarcu vrlo privlačna i seksi.
- 46 posto muškaraca smatra da su žene u crnom vrlo privlačne i seksi.
- 57 posto muškaraca crnu opisuje kao simbol inteligencije i moći.
- 49 posto žena muškarce u crnom povezuje sa inteligencijom i moći.

Što se ostalih boja odjeće tiče, na drugom mjestu prema faktoru privlačnosti našla se crvena boja. Nju je odabralo 12 posto ispitanika koji su je povezali s inteligencijom, dok njih 27 posto crvenu povezuje s arogancijom. Treće mjesto zauzela je plava boja i to kod oba spola.

(Nedim Pobrić)

 
0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2024, Source d.o.o.