7.2.2019. 11:31
0
Zbog nestvarne ljepote zovu je Crna Barbika
Duki Tot danas je zaštitno lice mnogih brendova, a zahvaljujući svom specifičnom izgledu, tamnoj koži i licu nalik lutki, dobila je nadimak “Crna Barbi”. Iako je među najtraženijim licima današnjice u modnoj industriji i svijetu ljepote, to nije uvijek bilo tako, piše Brightside.

Rođena u južnom Sudanu, manekenka je svoju slavu osigurala pobjedom u australijskom Top Modelu kada je imala tek 17 godina. U mlađim danima često je proživljavala razne muke zbog svog izgleda, a slično je doživjela i za vrijeme takmičenja u pomenutoj emisiji.
Naime, tamo su je kritikovali stilisti i tim za uljepšavanje jer nisu znali kako treba da se brinu o njenoj kosi. Takođe, publika je na početku smatrala da Duki nije prirodna, da se podvrgnula estetskim zahatima i da retušira fotografije.

Osim toga, nerijetko su je kritikovale i kolege u modnoj industriji i ružno se odnosili prema njoj. Zbog toga je odlučila da se povuče s modne scene, a za Teen Vogue je svojevremeno rekla kako joj je trebalo dvije godine da ponovno stekne dovoljno samopouzdanja i vrati se poslu koji voli.

Sada kada opet niže uspjehe i uživa u svom poslu, Duki podržava karijere crnih modela i zalaže se za razne promjene unutar modne industrije, prenosi CDM.

Duki je prošle godine u decembru bila dio revije Viktorijas sikreta gdje je oduševila publiku.



(Lejla Trle)

0
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala source.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal source.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara source.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
 

Impressum
T:
M:
Marketing
T:
M:
Aplikacije
Mobilna aplikacija
Android aplikacija
Social

Copyright ©2009 - 2015, Source d.o.o.