Škodin uspjeh se bazira na širokoj paleti modela i relativno niskim fiksnim troškovima, rekao je Zelmer na konferenciji 26. februara. Da bi održao ovakvo stanje, proizvođač, koji trenutno zapošljava oko 41.000 ljudi, planira da smanji svoju radnu snagu za oko 20 posto.
U intervjuu za Automobilwoche, Zelmer je objasnio da će “radna mjesta biti podložna prirodnim fluktuacijama“, što bi moglo da znači da će Škoda umjesto oštrih smanjenja primijeniti program dobrovoljnog otpuštanja i prijevremenog penzionisanja.
Šef marke je takođe objasnio da ponuda električnih modela stvara znatno niže marže od vozila s unutrašnjim sagorijevanjem.
– Prodajemo Elroq po sličnoj cijeni kao SUV vozila sa SUS motorom, ali su njegove marže puno niže – rekao je.
Razvoj elektromobilnosti uz održavanje odgovarajućeg nivoa profita je zato za Škodu značajan izazov. Većina proizvođača se suočava sa sličnim problemima.
Pored ovoga, češki brend ne odustaje od svojih ambicioznih ciljeva, od kojih je jedan prodati milion automobila 2025. godine.
Očekuje se da će vanevropska tržišta poput Indije i Vijetnama pomoći u postizanju prekretnice. Škoda polaže velike nade u Indiju, gdje je nedavno debitovao model Kylaq dizajniran posebno za Indiju.
Osim toga, Škoda se priprema za početak sklapanja vozila u svojoj novoj fabrici u Vijetnamu. Početna proizvodnja biće fokusirana na mali SUV Kushaq, nakon čega će uslijediti mala limuzina Slavia, prenio je portal Automobili.ba.