Svjetska premijera novog Audija A6: Dinamičniji, efikasniji i digitalniji nego ikad
Audi obećava da će napraviti novi Audi A6 Avant dinamičniji, efikasniji i digitalniji nego ikada prije. Ovaj model decenijama predstavlja udobna putovanja u premium višoj klasi. Moderni benzinski i dizel motori povećavaju performanse i smanjuju emisiju CO2 zahvaljujući blagoj hibridnoj tehnologiji MHEV plus.
Na dugim putovanjima i u gradu, zračno ogibljenje i upravljanje na svim točkovima trebalo bi da osiguraju visok komfor u vožnji i agilno upravljanje. Ono što je impresivno je mali koeficijent otpora od samo 0,25 – najbolja vrijednost za Audi Avant s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Sportski, elegantan dizajn daje A6 Avant vlastiti karakter uz novu tehnologiju digitalnog osvjetljenja.
Pored 2.0 TDI četvorocilindraša sa 150 kW (204 KS), 3.0 TFSI šestocilindrični sa 270 kW (367 KS) također ima blagu hibridnu tehnologiju. MHEV plus sistem podržava motor sa unutrašnjim sagorijevanjem, povećava performanse i smanjuje emisiju CO2.
2.0 TDI četverocilindrični
2.0 TDI proizvodi 204 KS i razvija maksimalni obrtni moment od 400 Nm. Za povećanje efikasnosti i udobnosti, motor je djelimično elektrificiran tehnologijom MHEV plus i opremljen električnim sistemom od 48 volti. 2.0 TDI je dostupan sa mjenjačem s dvostrukim kvačilom kao pogon na prednje točkove ili kao quattro ultra.
2.0 TFSI četverocilindraš
Početna verzija sa 2,0-litarskim turbo benzinskim motorom, A6 Avant TFSI 150 kW, ima start/stop sistem kao standard radi smanjenja potrošnje goriva i može se naručiti samo sa pogonom na prednje točkove. Isporučuje 150 kW (204 KS) i stvara maksimalni obrtni moment od 340 Nm.
3.0 TFSI šesterocilindrični
Treća varijanta pogona, 3,0 litarski V6 turbo motor, isporučuje 270 kW (367 KS) i stvara maksimalni obrtni moment od 550 Nm. Jedinica je dosljedan daljnji razvoj motora koji je u serijskoj proizvodnji od 2015. godine. V6 TFSI je uvijek u kombinaciji s quattro ultra pogonom na sve točkove.
To je ono šta hibrid može
Blaga hibridna tehnologija sastoji se od tri komponente: baterije od 48 volti, generatora remenskog pokretača (RSG) i generatora pogonskog sklopa (TSG) s integriranom energetskom elektronikom. TSG omogućava isključivo električno parkiranje i manevriranje. Čak i kada se sporo vozi u gradu, u pokretnom saobraćaju, A6 Avant radi na struju. Osim toga, TSG generira dodatni pogonski moment do 230 Nm i do 18 kW (24 KS) snage pri startovanju ili preticanju. Prilikom usporavanja, TSG obnavlja energiju: do 25 kW može se rekuperirati.
Novi Audi A6 Avant može se naručiti od marta 2025. Sa početnim motorom, A6 Avant TFSI 150 kW košta od 66.200 eura. 2.0 TDI sa MHEV plus tehnologijom košta od 69.150 eura. Prve isporuke kupcima obavit će se krajem maja 2025. godine.