Sarajevska pivara prodala obveznica za 10 miliona KM. Sad najavljuju velike promjene
Javna ponuda obveznica Sarajevske pivare okončana je uspješno na Sarajevskoj berzi rezultirajući prometom od preko 10 miliona KM. Iz ove bosanskohercegovačke kompanije poručuju kako će to imati pozitivan efekat na njeno buduće poslovanje ali i poziciju domaćih proizvođača piva, sokova i vode na bosanskohercegovačkom tržištu.
Emisija obveznica trajala je od 6. oktobra, a ukupno je upisano 10.040 obveznica po cijeni od 1.000 KM. Time je ostvaren promet od 10.040.000 KM na primarnom, emisionom tržištu. Ukupno je 24 investitora prihvatilo ponudu Sarajevske pivare, i oni će narednih pet godina, na godišnjem nivou, ostvarivati kamatnu stopu od 6,50 posto, uz mjesečnu isplatu kamate. Broj kupljenih obveznica kretao se od dva pa do 1.997 obveznica. Inače, ukupna nominalna vrijednost emisije iznosila je 15 miliona KM, a emisija se smatra uspješnom s obzirom na to da se u predviđenom roku upisalo i uplatilo najmanje 60 posto ukupnog broja ponuđenih obveznica.
Edin Hodžić, direktor Sarajevske pivare zahvalio se investitorima na ukazanom povjerenju i prepoznavanju potencijala ovog domaćeg proizvođača piva i bezalkoholnih pića.
"Sarajevska pivara će se nakon uspješne emisije obveznica posvetiti većem angažmanu u prodaji proizvoda na bh. tržištu i posebno potencijalu koji postoji kroz izvoz u susjedne i zemlje Evropske unije. Emisija obveznica i sredstva od investitora kroz obveznice će biti usmjerena na jačanje tržišne pozicije, nove investicije u opremu i dodatne kapacitete kao i na finansijsku konsolidaciju", kaže Hodžić.
Dodaje kako će se pozitivne posljedice osjetiti i po status domaćih proizvođača na bh. tržištu, jer trenutno preko 60% piva, sokova i vode otpada na uvozne proizvode.
"Svjedoci smo prekomjernog uvoza i vrlo često nelojalne konkurencije domaćim proizvođačima u svim proizvodnim granama industrije. Proizvođači piva, sokova i vode iz regiona dominiraju u većini kategorija na našem tržištu. Utoliko je važnija podrška investitora koji su prepoznali potencijal i mogućnosti porasta proizvodnje i prodaje proizvoda Sarajevske pivare na domaćem i stranim tržištima", poručuje Hodžić, ukazujući ujedno na nepostojanje kontrola transfernih cijena za velike proizvođače iz regije.