Određene boje mogu koštati i nekoliko hiljada eura kada se prodaju.
Evo šta pokazuje studija: koje boje uništavaju stvarnu vrijednost – a koje ne.
Boja automobila je više od pitanja ukusa – ona ima direktan uticaj na njegovu preprodajnu vrijednost. Ako prilikom kupovine napravite pravi izbor, kasnije ćete uštedjeti vrijeme i novac.
Analiza cijena polovnih automobila pokazuje da su klasične boje poput crne i sive posebno tražene u prodaji. Zarađuju i do deset posto više od prosjeka.
Situacija je potpuno drugačija s upečatljivim bojama poput ljubičaste ili zlatne: ovdje prodavači moraju očekivati značajna sniženja cijena. U prosjeku, prodajna cijena takvih automobila je za oko četvrtinu ispod prosjeka. Crvena i plava također postižu niže cijene, ali je gubitak vrijednosti ovdje umjereniji.
Ako želite da pazite na gubitak vrijednosti, trebali biste pažljivo odabrati boju vašeg automobila. Osnovno pravilo je: boja mora odgovarati automobilu. Svijetle boje poput crvene ili zelene mogu biti dobar izbor za sportske automobile, ali često izgledaju neprikladno na klasičnim automobilima kao što je Passat.
Trendovske boje mogu biti primamljive, ali ih treba birati s oprezom.